PaHo website  |  PaHo shop  

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Cursus lieren zondag 26/08 en intro
BerichtGeplaatst: Zondag 26 Aug 2018, 17:05 

Hallo allemaal. Ik ben Jurik Ristjouw en hoewel niet helemaal nieuw hier, ben ik ook weer opnieuw aan een liercursus begonnen. Ik heb 11 jaar geleden in 2 zomers mijn brevet in de bergen gehaald in Tsjechie. Uiteraard mag je in Nederland een nieuw brevet halen en daarom hier opnieuw begonnen. Helaas na 3 liervluchten in Nederland de hobby verloren maar wel een zoon (Joris) ervoor teruggekregen. Nu ben ik terug na 7 jaar niet meer vliegen en wil het nu eindelijk een keer vol vertrouwen kunnen en heerlijk genieten in de lucht. Ik ben van plan om volgende zomer ook zeker een bergcursus te boeken om daar heerlijk te genieten van vakantie en vliegen. Mocht ik het voor elkaar krijgen, dan is het natuurlijk het doel om ook mijn vrouw (Hannah) in de lucht te krijgen.

Het was een prachtige dag vandaag. De wind was voor het oefenen perfect! A risers omhoog en floep daar komt het scherm.... Remmen, handen omhoog! en doorlopen! Uiteindelijk is de slowmotion tango met smile (dank je Arjen) heerlijk gedanst met de glider boven mijn hoofd. Zelfs een paar keer achterwaarts opzetten met de Australische methode leren kennen en zowaar ook gelukt! Down under! Jammer genoeg nog geen vlucht, maar zoals al gezien heb ik geen haast. Alles in rust en vol vertrouwen! Ik heb zin in de volgende keren en kijk ernaar uit bekenden terug te zien.

Bedankt aan alle instructeurs!

EDIT: uiteraard is het Arjen :oops:

Groetjes Jurik

Profiel  

Titel: Re: Cursus lieren zondag 26/08 en intro
BerichtGeplaatst: Dinsdag 28 Aug 2018, 7:11 
Gebruikers-avatar

Leuk stukje Jurik! Welkom terug! Graag gedaan enneh... denk aan die smile hè... Die moet je er in houden :mrgreen: :wink:

Tot de volgende keer op het veld! :D

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur