PaHo website  |  PaHo shop  

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: even voorstellen
BerichtGeplaatst: Maandag 23 Apr 2018, 18:38 
Gebruikers-avatar

Heyy allen,

bij deze stel ik mijzelf even voor hier op het forum. Altijd netjes en natuurlijk hoop ik ook op wat contact aangezien alles
nieuw voor mij is omtrent het paragliden en ik ben zeker in voor wat nieuwe en leuke contacten :)

Ik ben Stevan Verwoert 34 jaar jong of oud single en woon in Ede. In het dagelijks leven werk ik ongeveer 40 uur bij Vitens op kantoor. Verder ben ik in mijn vrijetijd graag op pad om te mountainbiken of te hiken. Natuur vind ik prachtig en een beetje beweging doet wonderen.
Verder ben ik graag met motoren en auto's bezig en tevens in bezit van mijn motor rijbewijs. Ik zie het paragliden ook wel een beetje als
het motor rijden onder de vliegers :p lijkt me prachtig om dat vrije gevoel eens in de lucht mee te mogen maken. En volgens mij is er onder
de paragliders ook wel een soort van kameraadschap. ..corrigeer mij als ik hier iets fout zeg :p

ik heb vandaag de stap genomen om maar eens een kijkje te nemen in Wijk bij Duurstede bij PaHo. Ik ben ooit eens
begonnen met een grote matras vlieger. Bij harde wind /storm presteerde ik het om erg hoog te komen. Vervolgens heb ik een kite aangeschaft die eigenlijk overpowered was voor mijn gewicht. Maar hierdoor kwam ik toch al wel in de goede richting waar ik wilde zijn haha. Vanaf dat moment heb ik eigenlijk jaren lang het paragliden in mijn hoofd gehad. En nu toch maar eens doorgezet en mijzelf hierin verdiept. Inmiddels de theorie goed doorgenomen en veel instructie filmpjes gekeken hoe alles in elkaar steekt.

Nu de praktijk nog.. ik hoop dat er mensen in de omgeving zijn die mij willen helpen met de opstart naar het paragliden. Info hebben en willen delen en verder ben ik er nog niet uit waar ik mee wil beginnen. Lieren is makkelijker en vlakbij maar een bergcursus lijkt mij ook erg leuk. Mensen die nog een begin cursus moeten doen kunnen altijd een bericht sturen om eventueel wat te bespreken/plannen/carpoolen etc.

ik hoop een erg leuke en leerzame tijd tegemoet te gaan en ooit zelfstandig te mogen vliegen. Weer een droom verwezenlijken :D

vriendelijke groet
stevan verwoert ps.. sorrie van de lange tekst :lol:

Profiel  

Titel: Re: even voorstellen
BerichtGeplaatst: Vrijdag 01 Jun 2018, 9:30 

Hallo Stevan,

Het Forum is vrij rustig, maar op het lierveld is het gezellig! Daar zijn vaak veel verslaafden die je, met alle toewijding die verslaafden hebben, alles uitleggen over de sport. Zie je daar?

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur