PaHo website  |  PaHo shop  

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Lijak code 29 2017 start filmpjes sharen
BerichtGeplaatst: Zaterdag 30 Sep 2017, 13:03 

Tijdens deze bergcursus heb ik nogal wat starts gefilmd, en ook de uitgebreide debriefing van de tweede vliegdag. Deze filmpjes heb ik tijdelijk op Google Drive geparkeerd om ze te kunnen sharen binnen het PaHo forum. Wil je de filmpjes downloaden stuur me dan een berichtje via het forum. Ik laat ze er een paar weken staan.

Op de derde vliegdag was het een paar uur lang heftig thermisch en werd er bij PaHo niet gestart. Het was heel interessant om te zien hoe andere piloten onder die omstandigheden wel startten, of probeerden te starten.

Hopelijk vinden jullie de filmpjes leerzaam en onderhoudend. Het zou best leuk zijn om ze als kollektie online te zetten maar iedereen moet dat over zijn of haar eigen 'optreden' zelf kunnen beslissen. Als je iets publiceert, laat het dan via deze thread weten.

Katja

Profiel  

Titel: Re: Lijak code 29 2017 start filmpjes sharen
BerichtGeplaatst: Zaterdag 30 Sep 2017, 19:32 
Gebruikers-avatar

Mijn filmpjes staan hier:
https://archive.org/details/Lijak20170918172513
https://archive.org/details/Lijak20170920110628
https://archive.org/details/Lijak20170922151044Helmcam

De OGG video is een compacte versie voor streaming, de MPEG4 is het origineel.

Fred Jan

Profiel  

Titel: Re: Lijak code 29 2017 start filmpjes sharen
BerichtGeplaatst: Dinsdag 03 Okt 2017, 16:37 

katjav schreef:
Tijdens deze bergcursus heb ik nogal wat starts gefilmd, en ook de uitgebreide debriefing van de tweede vliegdag. Deze filmpjes heb ik tijdelijk op Google Drive geparkeerd om ze te kunnen sharen binnen het PaHo forum. Wil je de filmpjes downloaden stuur me dan een berichtje via het forum. Ik laat ze er een paar weken staan.
Op de derde vliegdag was het een paar uur lang heftig thermisch en werd er bij PaHo niet gestart. Het was heel interessant om te zien hoe andere piloten onder die omstandigheden wel startten, of probeerden te starten.
Hopelijk vinden jullie de filmpjes leerzaam en onderhoudend. Het zou best leuk zijn om ze als kollektie online te zetten maar iedereen moet dat over zijn of haar eigen 'optreden' zelf kunnen beslissen. Als je iets publiceert, laat het dan via deze thread weten.
Katja

Hoi Katja, ik zou graag je filmpjes downloaden. Ik heb er trouwens geen enkel bezwaar tegen als je ze ergens online zet of zo (zelfs mijn allerklunzigste start geen probleem!)
Bart Doets (een van de twee paarse Buzz Z5's)

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur