PaHo website  |  PaHo shop  

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Titel: Paragliden doordeweeks en in de weekenden. (Uitleg pagina)
BerichtGeplaatst: Vrijdag 31 Mrt 2017, 19:11 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Vanaf 1 April vliegen we behalve in de weekenden ook weer op doordeweekse dagen. Uiteraard doen we dit alleen bij goed weer en uitsluitend in Houten. Hier een uitleg hoe je weet waar en wanneer we vliegen, lees dit aub goed door!!

Hoe weet ik wat de vliegplannen zijn?
Op maandag middag/avond zetten we bij vliegverwachtingen op de website wat onze doordeweekse plannen voor de week zijn.
We kiezen dan de dag met de beste weersverwachtingen eruit en PLANNEN om dan te gaan lieren.
Op de dag zelf MOET je 's ochtends na 08.30 uur bij vliegverwachtingen nogmaals kijken om te zien of de dag wel door kan gaan ivm het weer en vanaf hoe laat we beginnen. Meestal gaan we tot 's avonds laat door dus je kunt ook na je werk nog langskomen.

Uiteraard vliegen we ook in het weekend: conform planning op zaterdag in Moergestel en op zondag in Houten. Soms kan de locatie wijzigen ivm weersomstandigheden, kijk daarom altijd op de dag zelf na 08.30 uur bij vliegverwachtingen om te zien wat de definitieve plannen zijn.

Voor solo-piloten: Moet ik me aanmelden?
Alleen indien je nog grondtraining moet krijgen moet je je altijd aanmelden via e-mail voor de lierdag, dan weten we hoeveel instructeurs we moeten inzetten voor de grondtraining.

Tandemklanten hoeven zich niet aan te melden (zie hieronder).

Tandemklanten: Kan ik doordeweeks een tandemvlucht komen doen?
Je bent doordeweeks van harte welkom om langs te komen en een tandemvlucht te komen doen bijvoorbeeld middels je kadobon.
Je hoeft en kan hier zelfs NIET voor reserveren. Hou onze vliegplannen dus goed in de gaten (zie hierboven) en kom langs!

Uiteraard kun je ook in het weekeinde langskomen voor je tandemvlucht maar daarvoor is het verplicht om een reservering te hebben. Dat kan via de website, zie: http://www.paragliding.nl/hoebeginik/tandemvlucht.php
Op deze site vind je ook alle informatie over tandemvliegen en de meest gestelde vragen:
http://www.paragliding.nl/hoebeginik/ve ... vragen.php
Neem aub de moeite om dat goed door te lezen.

Tot in de lucht!

't Paho team

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur